Gepubliceerd op 11 juli 2017

Binnen een kwartier op de hoogte: PMT brengt verkorte versie jaarverslag 2016 uit

Wat gebeurde er bij PMT in 2016? Hoe staat PMT er financieel voor? Wat was het rendement op de beleggingen? Wie zitten er in het bestuur van PMT? In de verkorte versie van het PMT jaarverslag 2016 kunnen deelnemers, gepensioneerden en werkgevers van PMT de antwoorden daarop snel terugvinden.

De verkorte versie van het jaarverslag is gepubliceerd in de vorm van een digitaal magazine.
In deze versie is de belangrijkste informatie uit het jaarverslag 2016 in kleinere, overzichtelijke blokken terug te vinden.

Jan Berghuis, werknemersvoorzitter PMT: “Het jaarverslag van PMT moet aan diverse wettelijke eisen voldoen. Daarmee wordt het een lijvig document, wat voor onze achterban niet altijd makkelijk leesbaar is. Daarom hebben we een verkorte, toegankelijke versie uitgegeven. Binnen een kwartier heeft iemand een goed beeld van PMT in 2016.”

De directe link naar de verkorte versie: http://pmt-verkort-jaarverslag.nl.

U bezoekt deze website op Internet Explorer 7

Helaas is deze versie van Internet Explorer the oud om deze website te tonen. Wij raden u aan om uw huidige browser te updaten of een andere browser te gebruiken.

Inschrijven e-nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte worden gehouden van belangrijke pensioeninformatie?
Meld u hier aan voor onze digitale nieuwsbrief.
De nieuwsbrief verschijnt ieder kwartaal of vaker als er meer nieuws is.